fredag 29 oktober 2010

Linda sjunger :o

Precis kommit hem från "repan" och är redlöst rastlös! kan man skriva så? :)
Iallfall här har ni dagens vldigt varma outfit, så sjukt kallt är de ju!

 Min mamma är så söt, står ut med mig även fast hon ligger och sover och klockan är 12 på natten!
 
Här är en närbild på mina skrynkliga läppar..sassy :)
Och häääär är ett videokklipp när jag sjunger, jag har ju precis sjungit med bandet(vilket jag gör varje fredag) och nu kommer jag ganska nyss hem och spelade in en liten egenskriven låt, dock inte med bandet, bara jag som skrivit den...haha sån riktig typisk, skriva-själv-tråkig-låt, men what the heck :D

Håll er i Schack mannar så hörs vi! // Linda :D

2 kommentarer:

  1. Svar: tack, ja jag har gjort den själv.

    /barbiehgril.blogg.se

    SvaraRadera
  2. otroligt bra sjungit , talang vet ja , ? (;

    lycka till i framtiden , med musiken
    / främmande bloggläsare , (; <3

    SvaraRadera