söndag 31 oktober 2010

Jeffery cambell Lita skor!

Det är stört hur mycket jag vill ha dessa otroligt äckligt snygga "Jeffery Cambell Lita" skorna! Dom är så snygga och dessutom har jag hört att dom är väldigt bekväma, även fast dom har så hög klack. Jag gråter nästan så mycket jag vill ha dom, tyvärr har jag inte den rätta plånboken för det. Men vem vet jag kanske vinner på triss inom kort :). Fast dom är egentligen inte så farligt dyra, dom kostar ca 160 dollar på Solestruck.   Om någon sett ett par billigare kopior av dessa skorna så hojta gärna till, för jag är inte så flitigt som Christina, en bloggare och mycket mer. Som försökte sig på att göra ett par kopior av dessa skorna, SJÄLV. Eller ja inte riktigt dessa skor, men ett par snarlika av Charles Anastase, "dungeon boots" kallas dom. också riktigt snygga skor och ser ut som på bilden nedan. Så jäkla flitigt!
                                                Charles Anastase "dungeon boots"
och här är Christinas hemmagjorda kopior


Håll er i schack mannar så hörs vi!
//linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar